O mně

stepanka_3Jsem matka, fyzioterapeutka a přirozeně aktivní člověk. Vystudovala jsem magisterský obor fyzioterapie na FTK v Olomouci. V letech 2005 – 2013 jsem pracovala v soukromé ambulanci v Děčíně.

Nyní se věnuji domácí individuální léčbě v Ústí nad Labem a okolí. Dojíždím za dospělými i dětmi domů.

Využívám pohyb k podpoře zdravého vývoje, k léčbě bolesti a překonání pohybových omezení.

  • Ukazuji klientům příčiny jejich potíží.
  • Každému navrhnu osobní cvičební plán.
  • Přizpůsobuji cvičení každému podle jeho možností. Snažím se zakomponovat cviky do běžných denních činností.
  • Při práci používám mobilizace, uvolňování, stimulace, baňkování i taping.
  • Věnuji se dětem i dospělým.
  • Dojíždím za klienty domů.
  • Pořádám vzdělávací semináře pro veřejnost a zážitkové workshopy.

Jsem registrovaný fyzioterapeut s osvědčením k výkonu zdravotnického povolání bez odborného dohledu v oboru fyzioterapie. Číslo registrace: 024-0128-5964.

Kurzy a semináře:

  • Proprioceptivní neuromuskulární facilitace – Mgr. Petra Bastlová
  • Forma, funkce, facilitace – Mgr. Jan Maryška, Mgr. Jitka Holubcová
  • Pohyb a stabilita – Mgr. Jan Maryška, Mgr. Jitka Holubcová
  • Funkční tape v běžné praxi – Mgr. Jan Maryška, Mgr. Marek Král
  • Stabilita pánve a žeber ve vazbě na osový orgán – Dr. Pavel Švejcar
  • Fyzioterapie algických vertebrogenních syndromů – Dr. Pavel Švejcar
  • Stabilita v pohybovém systému a hluboký stabilizační systém – Mgr. Tomáš Suchomel
  • Základy rentgenologie pro fyzioterapeuty a lékaře – Prof. MUDr. Karel Lewit, DrSc.
  • Význam opěrné funkce horní končetiny v terapii ramenního kloubu – Jarmila Čápová, Mgr. Tomáš Dbowski
  • Reflexní terapie chodidla – Mgr. Stanislav Zapletal
  • Vojtova reflexní lokomoce A  – v rámci výuky FTK UP Olomouc – RL Corpus Olomouc
  • Trenérský kurz Nordic Walking

 

Kontakt:

Mgr. Štěpánka Hovorková

V Podhájí 968/7, Ústí nad Labem, 400 01

IČO: 04417674

stepanka@nanohou.cz, 603 456 714

Malé boty nosí 75% dětí

Realita je tvrdá. Až 75 % dětí ve školkách nosí malé boty. Na vině není tolik délka bot jako jejich šířka. Víte kolik prstů se vejde vašemu dítěti do boty?

Cesta z bot

Bosá chůze dokáže zbavit bolesti, napřímit trup, podporuje krevní oběh a posiluje imunitu. Tímto článkem se s Vámi chci podělit o své zkušenosti.

Aktivní těhotenství

„Hlavně se šetři.“ Jako těhotná jsem tuto větu slyšela často. Ale já byla jen těhotná a neměla komplikace. Proč tedy sedět na zadku? Tělo je zvyklé na svou dávku pohybu a ke zdravému fungování ho potřebuje. Přináším Vám pár nápadů, jak si rychle a efektivně zacvičit v těhotenství.

Jak vytrénovat klenbu?

Jednoduše, jděte ven a vyzujte si boty. Nejefektivnější způsob, jak vytvarovat klenbu, je nechat nohu pracovat. Těžko v domácích podmínkách odcvičíte podobné množství cviků a jejich variant jaké nabízí rozmanitý terén. Takže, hurá ven.