Individuální terapie a poradenství

Dospělí

thumb_DSC_0900_1024

Stále odkládáte řešení bolestí nebo omezení v pohybu kvůli nedostatku času? Nechcete zameškat práci při vyřizování zdravotních potíží? Je pro vás zdlouhavé vyřídit si rehabilitaci ve zdravotnických zařízeních? Zavolejte a já za vámi přijedu domů.

Co řeším za potíže?

  • Bolesti zad, kloubů a svalů.
  • Bolesti hlavy, závratě.
  • Poúrazové a pooperační stavy.
  • Přetížení ze zaměstnání nebo sportu.
  • Poruchy klenby nohou a vbočené palce.
  • Oslabené pánevní dno, problémy s únikem moči, poporodní oslabení břišních svalů.
  • Dechovou nedostatečnost.
  • Neurologické potíže – výhřezy plotének, stavy po mrtvičce, po úrazu míchy nebo mozku, dětskou mozkovou obrnu, obrny nervů, roztroušenou sklerózu…

Děti

DSC_0950

Už vám někdy vrtalo hlavou, jestli se neobjednat k lékaři s podezřením na problém u Vašeho dítěte? Bojíte se, že by mohl být Váš dotaz u lékaře považován za banální nebo dokonce obtěžující? Je pro Vás náročné objednat se, čekat nebo se vypravit lékaři? Ráda Vaše otázky zodpovím v pohodlí Vašeho domova. Není žádné banální podezření ohledně zdraví a vývoje Vašeho dítěte, jen podezření.

Můžete se mnou kozultovat:

  • Nesymetrické polohy a pohyby kojenců.
  • Přeskočení vývojové polohy nebo dovednosti dítěte.
  • Pohybové „speciality“ dětí.
  • Chůzi po špičkách.
  • Plochonoží.
  • Vadné držení těla.
  • Rozestup břišní stěny.
  • Skoliózy.
  • Možnosti dechové rehabilitace u dětí.
  • Poúrazové stavy a pooperační stavy.

Jak vytrénovat klenbu?

Jednoduše, jděte ven a vyzujte si boty. Nejefektivnější způsob, jak vytvarovat klenbu, je nechat nohu pracovat. Těžko v domácích podmínkách odcvičíte podobné množství cviků a jejich variant jaké nabízí rozmanitý terén. Takže, hurá ven.

Aktivní těhotenství

„Hlavně se šetři.“ Jako těhotná jsem tuto větu slyšela často. Ale já byla jen těhotná a neměla komplikace. Proč tedy sedět na zadku? Tělo je zvyklé na svou dávku pohybu a ke zdravému fungování ho potřebuje. Přináším Vám pár nápadů, jak si rychle a efektivně zacvičit v těhotenství.

Balanční cvičení.

Chcete se udržet v kondici a mít pevné tělo? Hledáte jednoduchou a zaručenou radu na srovnání páteře, kloubů, vyrovnání napětí ve svalech a zapnutí hlubokých svalů? Potřebujete se dostat do formy? Jde to i zábavně. Klíčem k úspěchu je rovnováha.

3 pravidla pro zdravý vývoj dětí

Chcete, aby vaše dítě zbytečně netrpělo bolestmi? Aby prožilo fyzicky aktivní a dlouhý život bez omezení? Můžete zainvestovat trochu trpělivosti v prvním roce jeho života. Dáte mu dar, který se nedá v dospělosti koupit.